Informacje z Częstochowy i okolic

Chcesz wystąpić na scenie przed naprawdę dużą publicznością? Galeria Jurajska poszukuje młodych i ambitnych zespołów muzycznych oraz wokalistów z Częstochowy i okolic. Będą oni mieli szansę zagrania mini koncertu podczas 9. urodzin centrum handlowego, które odbędą się już 29 września.

Piosenkarze i piosenkarki pop, zespoły grające rock, hip hop, jazz czy R&B – poszukiwani! Największe centrum handlowe w Częstochowie ogłasza wielki casting. Jego zwycięzcy będą mogli zagrać na wielkiej scenie, która już 29 września stanie przed centrum handlowym.

– Oddajemy naszą scenę młodym, utalentowanym zespołom, a  także wokalistkom i wokalistkom z ambicjami. Szukamy muzyków, którzy grają swój autorski materiał, mają pomysł na muzykę i swój image. Jednym słowy – są oryginalni –mówi Violetta Dziubin – Łuszczyk, marketing manager Galerii Jurajskiej.

I dodaje: – Chcemy pokazać na scenie różne gatunki muzyczne i różne dźwięki, a przede wszystkim talent muzyków pochodzących z naszego miasta i  regionu. Nie zamykamy się więc na poszukiwania w jednym nurcie. Liczymy na ciekawe brzmienia – mówi.

Zespoły, które zostaną wybrane do koncertu zagrają przed gwiazdą tegorocznej imprezy jako swoisty support. – Liczymy, że dla wielu zespołów będzie to debiut przed tak dużą publicznością oraz szansa na wypromowanie siebie i swojej muzyki. Taki też zresztą jest cel tego nietypowego wydarzenia – mówi Dziubin-Łuszczyk.

Zespoły chcące zagrać 29 września przed Jurajską muszą spełnić jednak kilka wymagań castingowych.

Żeby być wziętym pod uwagę, trzeba na adres demo@galeriajurajska.pl przesłać próbkę swojej muzyki np. jako mp3, link do soundcloud lub nagranie na YouTube, biogram zespołu lub muzyka, zdjęcie, kilka słów od siebie oraz kontakt zwrotny. Zgłoszenia przyjmowane są do 20 września.

– Nie organizujemy castingu w tradycyjnym tego słowa znaczeniu, nie jesteśmy programem telewizyjnym, który będzie szlifował talenty. Szukamy muzyków pewnych siebie, którzy już działają na rynku, grają po klubach, na miejskich imprezach, mają już swoich fanów – mówi.

Pomysł Jurajskiej, aby wypromować lokalnych twórców nie jest pierwszym tego typu pomysłem galerii. Centrum handlowe od lat wspiera np. lokalnych malarzy, rzeźbiarzy i twórców ludowych organizując ich wystawy. Podczas imprez w galerii często pojawiają się także wokaliści związani z Częstochową, biorący udział np. w The Voice of Poland i Must Be The Music.

Inf. Prasowa